måndag 1 november 2010

Kan det vara sant?!?

Sedan i våras har jag hållt på med en tavla som aldrig riktigt bli klar. Den har varit så där nästan klar. Det var bara något som kändes fel och inte riktigt som det skulle. Jag har haft feber sedan i torsdags kväll och hoppades kunna gå iväg och jobba idag. Jag kom upp och klädde på mig och kände sedan att nä, det går inte.... går jag iväg så har jag feber igen om en timme. Jag fick vackert stanna hemma. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra med min dag idag. Så låg jag i soffan i eftermiddags och ögonen föll på den lilla målningen... jag fick en ide och efter en liten stunds slipande lossnade det och bilden blev som den skulle! Äntligen!! Jag ska godkänna den igen i dagsljus men det ser bra ut än så länge. Skickar på provtryck om någon dag och så hoppas jag ha den som poster/print nästa vecka. :)




Nu åter till soffan. Bara det lilla pysslet tog på krafterna.... Hoppas bli frisk snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar